nellybengtsson

Alla inlägg under september 2012

Av nelly bengtsson - 8 september 2012 10:38

yes, de blev alldeles för sent igår på tävlingen. de blev fram skjutet 1 timma, så vi va super tidiga. och resultaten va ju inte dem bästa....


Musse

LB: hn fick ett stopp, för han kolla på publiken..

LA: stanna han ut sig..


vi tänkte gå ner och hoppa lite LC med han nu, så han ska t åstorp imorgon igen och hoppa LC LC+5, och då tar vi med siarl så får han oxå hoppa lite ;)


rickie

LB: han stanna på 1 an för han var inte igång. de va MITT fel! sen rev han sista hindret, han blev lite matt.


och därmed han jag inte blogga efter när jag hade kommit hem. men nu fick ni de inlägget :)


ska även t ankarlöv på "träningstävling" på söndag, blev faktiskt dit bjuden av 2 små söta tjejor! :D fisken får följa med :)


aja, de e vad jag har att säga!


känner nte de super suget för att blogga, så jag vet nte riktigt hur jag ska göra :S vad tkr ni?


cyaa <3



Av nelly bengtsson - 6 september 2012 17:16

Tjenare, snart dra t stallet för visning på fisken :) Kmr nog gå super! Siarl Ska oxå ridas :)

Skolan va trööök, idag mä.... Men när man träffar dem bästa så rullar de bra :)

Messar med VÄRLDENS snyggaste kille, WOOPWOOP!

Cyaa <3

Av nelly bengtsson - 6 september 2012 17:16

Tjenare, snart dra t stallet för visning på fisken :) Kmr nog gå super! Siarl Ska oxå ridas :)

Skolan va trööök, idag mä.... Men när man träffar dem bästa så rullar de bra :)

Messar med VÄRLDENS snyggaste kille, WOOPWOOP!

Cyaa <3

Av nelly bengtsson - 6 september 2012 07:15

Av nelly bengtsson - 5 september 2012 20:49

tjenare! glömde nästan bort bloggen... opps :s


skolan va så trad, men träffa ju snyggingen :$ <3


sen hem och sticka t stallet. red musse innan. han va sjukt lösgjord och fin!


stack ner och träna med rickie, som va SJUKT fin! klippte 1 m oxrar LÄTT! den ponnyn, e helt underbar! <3

på vägen hem va vi busiga och palla majs xd haha, goa va dem, har redan hunnit äta dem xD



messar med världens underbaarste kille :'$


ajaj, cyaa <3

So

Av nelly bengtsson - 5 september 2012 11:30

Sitter på so med Madde och Co.. ;) skit tradigt! Sluta med telefonen i näven ;) haha

Av nelly bengtsson - 4 september 2012 19:07

tjenare, datan i knät musik på och tven rullar, mobilen plingar till och från. så de ska va en sån här underbar kväll! :D


skolan va DRYYYYYG! sjukt tråkig... men jaja. på bussen hem träffa jag en mumsig kille, mums säger jag bara!


stallet, red jag siarl och fisken. båda gick helt amazing! shiit, fisken gick inte länge, men han gick helt underbart!! siarl va bråkig men släppte i slutet! :D


imorgon blir de skola, sen stallet sen träna :D


nej, nu plinga telefonen igen, måste kolla!


cyaa <3


 

FINA FISKEN ! <3

Av nelly bengtsson - 4 september 2012 19:07

tjenare, datan i knät musik på och tven rullar, mobilen plingar till och från. så de ska va en sån här underbar kväll! :D


skolan va DRYYYYYG! sjukt tråkig... men jaja. på bussen hem träffa jag en mumsig kille, mums säger jag bara!


stallet, red jag siarl och fisken. båda gick helt amazing! shiit, fisken gick inte länge, men han gick helt underbart!! siarl va bråkig men släppte i slutet! :D


imorgon blir de skola, sen stallet sen träna :D


nej, nu plinga telefonen igen, måste kolla!


cyaa <3


 

FINA FISKEN ! <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards