nellybengtsson

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av nelly bengtsson - 5 oktober 2012 20:59

har precis ätit och landat i soffan framför tven med datan! kollar på xfactor :)


dagen i ord.. ;)


efter skolan följde vici med hem. kom åt och mamma sa en hemlig sak som e SUPER rolig! ni får KANSKE reda på de om ett tag.. ;)


sen hem och lämna henne och börja göra vid i stallet. tog in musse och siarl. la på dem täcke och packa släpen för att köra ner t ridhuset och rida där för padocken e piss där hemma. men när vi väl kmr dit så e där en MASSA hundar. och då visar de sig att dem hade träning. så vi fick rida ute i piss regn... vici red musse och jag siarl. siarl gick super fint. musse bara bråka... fick ingen bra känsla t imorgon.. då ska vi t åstorp och hoppa musse & siarl. båda ska gå LC & LC+5 :) vici sover här i natt och följer med imorgon :)


nu ska jag nog ta och sova en sväng. e fett trött. men ni får uppdatering direkt ifrån åstorp imorgon :)


cyaa <3


(ladda upp bidler på datan e så sjuuuuukt segt, så ni får ingen ;))

Av nelly bengtsson - 5 oktober 2012 20:23

Nu, sen Kmr all uppdatering om dagen ;)

<3

Av nelly bengtsson - 5 oktober 2012 12:20

Världens bästa dag! Träffa bästa Alexandra idag! Har nte sett henne på ca 1 år. Som jag har saknat henne! Föll ett par tårar när hon krama om mig <3 så glad man kan bli <3

Älskar dig nu, då & för alltid! <3

Av nelly bengtsson - 5 oktober 2012 11:13

Blev fel på bilden på rickie. Så ni får en ordentlig och rätt bild istället!

Av nelly bengtsson - 5 oktober 2012 11:11

Saknar han så otroligt mkt! <3

Av nelly bengtsson - 5 oktober 2012 11:05

Jag provar igen att hålla igång bloggen. De är nte de enklaste alltid då min tid är väldigt dålig...

De har hänt väldigt mkt den jag höll igång den innan.
Fickor har kvalt t ungponny sm. Han har debuterat LA och nollat. Siarl har debuterat LB med en nolla. Musse är på g igen och har vunnit ett flertal LC. Vet att de nte e så högt men han har varit väldigt feg och nte vågat hoppa. Men nu e han på g igen :)

Så vecka 44 bär de av t Borås för ungponny sm. Mamma har fixat så vi kan låna en lastbil som vi även kan sova i :) tror de km bli toppen :)

Just nu sitter jag på MA lektion och gör inget. Så jag fundera på bloggen och tänkte köra igång den igen ;) haha. Nolife.se. Nä nu Kmr läraren och jagar mig ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards