nellybengtsson

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

TJENARE!

Av nelly bengtsson - 8 oktober 2012 21:31

har varit hemma ett tag. va tvungen att göra lite läxor innan jag kunde uppdatera här ;) men men, jag tror ni har överlevt! :D


skolan va tradigt.. blev BARA utslängd från en lektion i dag! fan rekord brukar hända ett per ggr per dag :P


sen hem ära och sen dra t stallet.. red musse och siarl. musse va super fin och siarl va ap pigg och bara busa runt med mig.. va farligt nära marken ett par ggr xD haha!


imorgon blir de skola. hem t gammelmormor och få info om ett hemarbete som ska vara inne på fredag.. sen t stallet och rida sky och rickie, vici tar nog tudan oxå. tyyckte hon sa de innan idag xD haha!


ni får ha de bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nelly bengtsson - 13 oktober 2012 19:09

Har precis kommit hem från stallet. Jag red ingen. Kör ner med alla t gångvad imorgon så får dem hoppas igenom ORDENTLIGT! :) klippte skys vänster sida. Randig så Satan. Skulle byta sida och maskin helvete klipper nte. :@ ni kan tro jag va arg.. Måst...

Av nelly bengtsson - 13 oktober 2012 10:41

Hade en helt otrolig kväll med massa roligt folk! Så kul har jag haft! :D Mamma Kmr och hämtar mig hos Vivi vid halv 1. Sticker ner t gångvad på loppis ett tag. Sen t stallet och klippa en hög hästar ;) sky MÅSTE klippas, har värsta tjocka päls...

Av nelly bengtsson - 12 oktober 2012 11:15

Sitter på matte och har precis blivit färdig med matte provet, gick väl sådär :/ men men! Snart lunch cp hungrig och de e äckel mat i skolan.. :@ får se om jag kan låna pengar av ngn annan! Robin och vici följer ned hem efter skolan. Drar t stallet o...

Av nelly bengtsson - 12 oktober 2012 11:14

Sitter på matte och har precis blivit färdig med matte provet, gick väl sådär :/ men men! Snart lunch cp hungrig och de e äckel mat i skolan.. :@ får se om jag kan låna pengar av ngn annan! Robin och vici följer ned hem efter skolan. Drar t stallet o...

Av nelly bengtsson - 11 oktober 2012 22:38

Nu ska jag sova ;) rickie går bara bättre och bättre varje dag. Mamma prova sky och kunde nte ens få ner henne i form.. Mamma har utbildat Siarl så hon e nte helt retard.. Men icke att sju skulle böja på naken. Så sluta med att jag fick rida igenom h...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards