nellybengtsson

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2012

Tjenare!

Av nelly bengtsson - 12 oktober 2012 11:15

Sitter på matte och har precis blivit färdig med matte provet, gick väl sådär :/ men men! Snart lunch cp hungrig och de e äckel mat i skolan.. :@ får se om jag kan låna pengar av ngn annan! Robin och vici följer ned hem efter skolan. Drar t stallet och fixar. Robin ville rida så han får prova Musse ;) Hahah! GOOD luck, sär jag bara! Ikväll blir de mys hos vici! Massa folk Kmr och har de trevligt :)

Imorgon e de loppis i gångvad. Har en masa att sälja. N massa märkes saker oxå faktiskt ;) Hahah! Ni får komma ner och kika ! :)

Ha de bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nelly bengtsson - 13 oktober 2012 19:09

Har precis kommit hem från stallet. Jag red ingen. Kör ner med alla t gångvad imorgon så får dem hoppas igenom ORDENTLIGT! :) klippte skys vänster sida. Randig så Satan. Skulle byta sida och maskin helvete klipper nte. :@ ni kan tro jag va arg.. Måst...

Av nelly bengtsson - 13 oktober 2012 10:41

Hade en helt otrolig kväll med massa roligt folk! Så kul har jag haft! :D Mamma Kmr och hämtar mig hos Vivi vid halv 1. Sticker ner t gångvad på loppis ett tag. Sen t stallet och klippa en hög hästar ;) sky MÅSTE klippas, har värsta tjocka päls...

Av nelly bengtsson - 12 oktober 2012 11:14

Sitter på matte och har precis blivit färdig med matte provet, gick väl sådär :/ men men! Snart lunch cp hungrig och de e äckel mat i skolan.. :@ får se om jag kan låna pengar av ngn annan! Robin och vici följer ned hem efter skolan. Drar t stallet o...

Av nelly bengtsson - 11 oktober 2012 22:38

Nu ska jag sova ;) rickie går bara bättre och bättre varje dag. Mamma prova sky och kunde nte ens få ner henne i form.. Mamma har utbildat Siarl så hon e nte helt retard.. Men icke att sju skulle böja på naken. Så sluta med att jag fick rida igenom h...

Av nelly bengtsson - 11 oktober 2012 15:49

Glömt bloggen helt idag. Har precis tagit ut mig rejält på idrotten.. JAG, JAG har varit med :0 shiit ;) haha. Läraren tyckte jag va duktig iaf :) nä nu ska jag vidare t bussen. Ska rida sky och rickie idag :) Ha de bra :)...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards