nellybengtsson

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av nelly bengtsson - 17 augusti 2012 22:34

tjenare!

idag har de varit grymt kul, :)


jag red ju musse idag, och jag fick ta igenom sidorna oredntilgt på han, men sen gick han helt gudomligt! till och med mamma tyckte att han kändes fin! sen fick jag hoppa upp på siarl cóch känna igenom honom, som går helt underbart nu! :D så de ska va! :D


sen efter de körde vi och lämna vici hos sig sen körde vi t ä-holm för att hämta buster, sen körde vi in han t morfar och line i klkippan, käka lite hos dem och så :P sen körde vi och hämta vici igen för hon ville t mig igen :') underbart!! :D


nu ligger jag och chillar och kollar på irene huss! sjukt bra filmer! :D


imorgon e de tävling! TAGGA!! :D


cyaa <3

Av nelly bengtsson - 17 augusti 2012 15:00

vad vill ni läsa om? helt slut på idér! KOM MED FÖRSLAG!! de e inte så svårt att slänga in en liten komentar om vad just DU vill läsa om!


cyaa <3

Av nelly bengtsson - 17 augusti 2012 12:29

de va spanska ;) haha!


tjenare allihopa! :D


schemat idag:

nu: chilla!

vid 4: sticka t stallet och rida Musse, mamma rider siarl. vi bytar efter halva passet :)

efter de: äta och chilla ännu mer! ;) haha! vilket liv. gör absolut INGET...


ska jag va helt ärlig så längtar jag faktiskt t skolan. komma in i alla rutiner och sånt igen. de e hemskt att sovaa bort HELA dagarna... :/ nä, så ska de inte va!


på söndag blir de familia med vici, mamma & buster. SHOPPA! :D bara för jag älskar handla nya grejor ;)


imorgon e de tävling i båstad med sparky och siarl. kmr gå super, e sjukt taggad! :D


nä nu ska jag kolla på irene huss, medans mamma jobbar ;)


men ni får ha de så bra!


cyaa <3

 

   

...

Av nelly bengtsson - 17 augusti 2012 10:05

Av nelly bengtsson - 17 augusti 2012 09:53

Yesyes, nu kör vi igång på bloggplatsen!

Designen e gjord av bästa vici! Victoriasloberg.bloggplatsen.se :)

Men jag sär nu morning bästa bloggläsare!

Cyaa <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards